Autoservice Brethouwer

Ambachtsring 33-A
1969 NH Heemskerk

Bezoek website

Autoservice Brethouwer overziet het gehele aspect wat met uw auto te maken heeft omtrent het onderhouden. Wij verzorgen APK keuringen, onderhoudsbeurten, vervangen van banden, verhelpen van storingen en al het andere dat kan opspelen bij uw auto.

Voordat de reparatie aan uw voertuig wordt voltrokken wordt er telefonisch contact opgenomen omtrent het probleem/mankement en word dit met een offerte voor de betreffende reparatie samengevoegd. Wij voeren de werkzaamheden uit waar u akkoord voor geeft, dus geen verassingen achteraf!

Kortom bij Autoservice Brethouwer bent u aan het juiste adres voor de goede zorg van uw auto en voor een duidelijke uitleg. Wij proberen zo transparant mogelijk te zijn om u te laten begrijpen waarom bepaalde dingen aan uw voertuig moeten worden uitgevoerd.

Wij hopen u van harte te verwelkomen bij Autoservice Brethouwer gevestigd op de Ambachtsring 33-A in Heemskerk.
Voor een meer gedetailleerde route beschrijving: Klik dan hier.